Eetbuien en emotie eten, je kan er echt vanaf komen!

Download de test 'Krijg Zicht op je Eetgedrag' GRATIS
Vul hieronder je naam en e-mailadres in en ontvang het gratis e-book

Lees gratis het eerste hoofdstuk van mijn boek 'Harmonieuze relatie met eten in 9 treden'

Vul hieronder je voornaam en mailadres in en ik stuur jou het eerste hoofdstuk van mijn boek (e-book in PDF)

Recente blogposts

Hoe emotie eten overwinnen?

Hoe emotie eten overwinnen?

Jarenlang heb ik eten en mijn lichaam misbruikt, omdat ik geloofde dat ik niet goed genoeg was zoals ik ben. Dus moest ik eerst dunner en mooier worden.

Ik liet mezelf niet normaal eten, waardoor mijn wereldbeeld werd versterkt dat er niet genoeg was in mijn leven - ik gaf mijn lichaam letterlijk onvoldoende te eten. En natuurlijk leidde deze beperkingen tot emotie eten en schranspartijen, zoals voor veel vrouwen.

Als je merkt dat je eten slechts als mondvulling gebruikt, tot op het punt van ongemak en afkeer van je eigen lichaam, denk je waarschijnlijk dat je niet genoeg hebt in je leven en dat je niet genoeg bent zoals je bent.

Het was alleen doordat ik volledig ging erkennen dat ik wèl voldoende heb in mijn leven dat ik in staat was om mijn emotie eten te stoppen. Ik was in staat om normaal te leren eten en leerde ik om mezelf te geven wat ik nodig heb. Hier is hoe ik dat deed, en nog steeds doe:

Lees meer

Maak jij deze 7 fouten met je weegschaal?

Maak jij deze 7 fouten met je weegschaal?

Jezelf wegen is een stuk ingewikkelder dan je waarschijnlijk denkt.

Als jij een van de veel voorkomende fouten maakt, wat niet alleen een onjuist te hoog lichaamsgewicht aangeeft, maar heeft dat ook - als gevolg daarvan - een negatieve invloed op je stemming. Dit alles kan leiden tot ongezond eetgedrag, dus is het belangrijk om te leren hoe jezelf op de juiste manier te wegen.

Hier zijn 7 fouten die je moet vermijden bij het wegen van jezelf op de weegschaal.

Lees meer

Naar het blogoverzicht